Δύο αδέλφια, ο Δημήτρης και ο Παναγιώτης Μαρλαφέκας , ξεκινώντας από ένα ορεινό χωριό της Γορτυνίας-κοντά στην Ζάτουνα-πηγαίνουν στην Πάτρα για αναζήτηση καλύτερης τύχης. Ο Δημήτρης Μαρλαφέκας καταπιάνεται με τον χώρο μαζικής εστίασης , όπου ανοίγει ένα ψητοπωλείο, μέσα στο οποίο φτιάχνει παρασκευαστήριο ούζου. Ο παναγιώτης κοντά του θα μυηθεί στα μυστικά της
δουλειάς, θα γνωρίσει κόσμο και προμηθευτές πρώτων υλών.Στις αρχές της δεκαετίας του 1950, διαφοροποιήται από τον αδελφό του και θέλοντας να μην τον ανταγωνιστεί , θα ιδρύσει τη δική του επιχείρηση, η οποία θα παράγει για αρχή
πορτοκαλάδα, λεμονάδα και γκαζόζα. (Η πιθανότητα στην αφετερία τους τα δύο αδέλφια να ξεκίνησαν μαζί και κατόπιν να επέλεξαν διαφορετικές κατευθύνσεις , είναι μεγάλη και έχει διατυπώθει σε άρθρα της ΜΑΡΙΑΝΝΑΣ ΤΖΑΝΝΕ στο Πρώτο Θέμα καθώς και σε άρθρο στο Βήμα http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=3&artid=185450&dt=09/12/2007 , στην σελίδα όμως της Εταιρίας Λουξ δεν υπάρχει σεχτική αναφορά)
Η πρώτη εγκατάσταση γίνεται στο κέντρο της παλιάς πόλης, στη συμβολή των οδών Παντοκράτορος και Ηλείας.Οι διαδικασίες παραγωγής ήταν φυσικά αρχέγονες: «Με το χέρι γινόταν η εμφιάλωση και με το χέρι ταπώνανε» λέει ο κ. Ι. Μαρλαφέκας* και συμπληρώνει: «Παράγουμε σήμερα για να πουλήσουμε αύριο».
Τα αναψυκτικά προσφέρονταν σε γυάλινες φιάλες, οι οποίες εν συνεχεία ξαναμαζεύονταν, πλένονταν σε μεγάλα καζάνια με ζεστό νερό και απορρυπαντικό και στη συνέχεια τις ξαναγέμιζαν. Αυτό γινόταν καθημερινά. Και διακινούνταν φυσικά σε καφενεία και μπακάλικα της πόλης. Ετσι λειτουργούσε η μικρή επιχείρηση στην πρώτη φάση της ζωής της.(*από το "Βήμα" στο παραπάνω άρθρο).Στην τοπική αγορά της Αχαίας ύπηρχαν άλλες 11 παρόμοιες βιοτεχνίες (Ζενίθ, Ζήτα, Σπέσιαλ κτλ.).Στην υπόλοιπη Ελλάδα, υπήσχαν εκαντοτάδες παρόμοιες βιοτεχνίες.Κατά την δεκαετία του 1970 είχαν καταμετρηθεί συνολικά 900 βιοτεχνίες αναψυκτικών!
Ο Παναγιώτης Μαρλαφέκας, ελλείψει άλλων τεχνικών μέσων, είχε προστρέξει σε ένα ντόπιος συνθέτη τραγουδιών να του δώσει μια λίστα με δέκα πιθανά ονόματα για την επιχείρηση.Μεταξύ των δέκα , ήταν και το "Λούξ".Είναι η εποχή που η λέξη «Λουξ» έχει αρχίσει να γίνεται συνώνυμο της πολυτέλειας και της ποιότητας και αυτός είναι ο βασικός λόγος που θα επιλεγεί και για τα αναψυκτικά της νεοσύστατης βιοτεχνίας.Επίσης είναι η περίοδος όπου η νεοσύστατη Ελληνική παραγωγή επιλέγει τις επωνυμίες των προιόντων της σε καταλήξεις τύπου "-εξ", "-ξ" μιμούμενη την αλλοδαπή παραγωγή και θέλοντας να προσδώσει μια αίγλη στο προιόν της.
Μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 1970 , οι δουλειές πήγαιναν πολυ καλά και η "λουξ" είχε φτάσει σε ένα μέγεθος όπου απασχολούσε περί τους 10 εργαζομένους και η παραγωγή της ήταν της τάξεως των 100 κιβωτίων την ημέρα.
Τότε λοιπόν ο Π. Μαρλαφέκας, το 1972, μεταφέρει το εργοστάσιο από το κέντρο της παλιάς Πάτρας σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις έκτασης 2.500 τ.μ., περίπου οκτώ χιλιόμετρα έξω από την πόλη, στην περιοχή Κεφαλόβρυσου, εκεί όπου βρίσκεται ως και σήμερα - κοντά στις εγκαταστάσεις της Αχάια Κλάους.H περιοχή βρίσκεται δίπλα σε πλατάνια και μια καταπράσινη φύση που θυμίζει γη της επαγγελίας. στη μέση όμως του πουθενά, χωρίς ρεύμα και τηλέφωνο, Βασικό κριτήριο για την επιλογή της περιοχής ήταν και είναι το άριστης ποιότητας νερό που διαθέτει. Τα προβλήματα όμως είναι πολλά. Δεν υπήρχε ούτε ρεύμα ούτε τηλέφωνο. Οπως εξηγεί ο κ. Ι. Μαρλαφέκας, «ο πατέρας μου έφερε ουσιαστικά το ρεύμα στην περιοχή». Βέβαια άλλαξε ο μηχανολογικός εξοπλισμός. Εφερε μεταχειρισμένα μηχανήματα εμφιάλωσης από τη Γερμανία. Από τις 11 βιοτεχνίες της περιοχής την ίδια περίοδο δεν είχαν απομείνει παρά μόνο δυο-τρεις, όλες οι άλλες είχαν κλείσει.
Με τα νέα μηχανήματα αυξάνεται η παραγωγική δυναμικότητα, από 100 σε 1.000 κιβώτια την ημέρα. Η παραγωγική διαδικασία είναι πιο σύγχρονη. Αξιοποιεί μάλιστα το φημισμένο νερό της περιοχής - η οποία δεν κινδύνευε από οικιστική ανάπτυξη - για τις πρώτες διαφημίσεις, όπως «Η ποιότης μας είναι το νερό» ή «Λουξ με νερό Κεφαλόβρυσου». Λίγα χρόνια αργότερα, σιγά σιγά, το δίκτυο της βιοτεχνίας του Π. Μαρλαφέκα αναπτύσσεται και εκτός των ορίων της Αχαΐας. Αρχίζουν πλέον τα προϊόντα Λουξ να διακινούνται στους γειτονικούς νομούς της Ηλείας και της Αρκαδίας μέσω αντιπροσώπων. Οπως λέει ο κ. Ι. Μαρλαφέκας, «η δεκαετία 1970-1980 ήταν η καλύτερη εποχή». Ως το 1980 και οι ελάχιστες εναπομείνασες βιοτεχνίες αναψυκτικών στην περιοχή της Αχαΐας είχαν πλέον κλείσει. Η Λουξ είχε εδραιωθεί.
Μέχρι τότε ο απόλυτος κυρίαρχος στην αγορά με δεσπόζουσα θέση ήταν η ΗΒΗ Παναγόπουλος.Η Coca-Cola, που ήδη κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά από τις αρχές της δεκαετίας του 1970, από το 1981 και μετά διεκδικεί μερίδιο αγοράς αντίστοιχο του σήματός της. Εισάγει νέες εμπορικές πρακτικές και όρους στην αγορά και σταδιακά διαμορφώνεται ένα άλλο τοπίο στην αγορά αναψυκτικών.Οι σκληροί όροι που διέπουν έναν έντονο ανταγωνισμό εξεφανίζουν τον τοπικιστικό στοιχείο των μικρών παραγωγικών μονάδων και σύντομα από 900 μικρές βιοτεχνείες έμειναν μόνο 20. Ο χώρος των αναψυκτικών αποκτάει μια δυναμική στις παραγωγικές του δυνατότητες , άλλα χάνει σε ποικιλία γεύσεων και ποιότητας. Η συσκευασία γίνεται σημείο αιχμής. Εισάγεται στην Ελληνική αγορά το ψιλόλιγνο μπουκάλι και οι εναπομείνοντες εταιρίες τρέχουν να το υιοθετήσουν.Μέχρι τότε και η λουξ διακινούσε τα προιόντα της σε κοντόχοντρο μπουκάλι. Η πολυεθνική ερμηνεύει αυτές τις κινήσεις σαν προσπάθειες να την αντιγράψουν και μεταφέρει τον ανταγωνισμό και στις αίθουσες των δικαστηρίων.Μετά από μια δικαστική διαμάχη η Λουξ χάνει την δίκη.Το 1985-86 εισάγει την πλαστική συσκευασία, ίδιας περιεκτικότητας, σε μια προσπάθεια να διαφοροποιηθεί από το αλουμινένιο κουτάκι των προϊόντων της Coca-Cola Ελλάς. Στην αγορά έχει ήδη γίνει σαφές ότι το κυρίαρχο προιόν είναι τύπου Κόλα.Ετσι αποφασίζουν δέκα τοπικές βιοτεχνίες από το Αστρος Κυνουρίας, την Αταλάντη, την Αλεξανδρούπολη, την Κρήτη και την Κεντρική Ελλάδα να συγκροτηθούν σε κοινοπραξία ως προς το εμπορικό σήμα. Και δημιουργούν τη Vips Cola.Το εγχείρημα αδυνατεί να βιοπωρήσει εξαιτίας της αστάθειας στην ποιότητά του και της έντονης εσωτερικής αλληλοδιαμάχης των βιοτεχνών στο ποιός θα ηγηθεί.Τα τέλη της δεκαετίας του 80 βρίσκουν τον χώρο με την πλήρη επικράτηση της Coca Cola Eλλάς και τον αποδεκατισμό της τοπικής παραγωγής. Τότε καταρρέει η Ηβη - Παναγόπουλος και κάνει την είσοδό της στην ελληνική αγορά ο ανταγωνιστής της Coca-Cola, η Pepsico.Η Λουξ έχει αυξήσει την παραγωγική της δυνατότητα και Παράγει πλέον 6.000 φιάλες την ώρα, απασχολεί 15 εργαζομένους, διακινεί τα προϊόντα της σε όλη την Πελοπόννησο, στα Ιόνια νησιά και σε ορισμένες περιοχές της Στερεάς Ελλάδας. Το 1989 ο τζίρος της ήταν 80 εκατ. δρχ. (περί τα 220.000 ευρώ). Όμως το μερίδιο της στην αγορά έχει μειωθεί και στόχος της ήταν η επιβίωσή της.Η νέα συσκευασίας της βοηθάει σε αυτό.
Ο Παναγιώτης Μαρλαφέκας, από τους δημιουργούς και πρωτεργάτες του Πανελλήνιου Συνδέσμου Παρασκευαστών Αναψυκτικών, προσφεύγει το 1989 στην Επιτροπή Ανταγωνισμού του υπουργείου Εμπορίου, επί υπουργίας Α. Ανδριανόπουλου, η οποία αρχίζει να βάζει στο μικροσκόπιό της τις πρακτικές της αμερικανικής πολυεθνικής.Ένας νέος δικαστικός κύκλος θα ανοίξει.Τότε, το 1989, ο ιδρυτής Παναγιώτης Μαρλαφέκας αποχωρεί και την επιχείρηση αναλαμβάνουν οι τρεις γιοι του Ιωάννης, Κωνσταντίνος και Πλάτωνας. Ο Γιάννης, ο Κώστας και ο Πλάτων Μαρλαφέκας σχεδόν μεγάλωσαν μέσα στο εργοστάσιο της βιοτεχνίας αναψυκτικών και από το 1989 έχουν πάρει ολοκληρωτικά στα χέρια τους την τύχη της οικογενειακής επιχείρησης, που γεννήθηκε στην καρδιά της αχαϊκής πρωτεύουσας. Τα καλοκαίρια που σταματούσαν τα σχολεία οι τρεις πιτσιρικάδες ακολουθούσαν τον πατέρα τους στο εργοστάσιο και έκαναν ό,τι περνούσε από το χέρι τους για να βοηθήσουν στις δουλειές.Ο Πλάτωνας, που είναι και ο βενιαμίν της οικογένειας, από την Α’Δημοτικού και χωρίς ακόμα να φτάνουν τα πόδια του στα πετάλια, θυμάται τον εαυτό του να ανεβαίνει όρθιος στο κλαρκ για να μεταφέρει τα κιβώτια στις αποθήκες. Στη μάχη και οι μεγαλύτεροι γιοι της οικογένειας, οι οποίοι «προπονούνταν» στη διοίκηση του εργοστασίου, το οποίο λίγο αργότερα χρειάστηκε να…μανουβράρουν μόνοι τους. Το «πανεπιστήμιο της "Λουξ"», όπως τους αρέσει να χαρακτηρίζουν την παιδική και νεανική τους θητεία στην οικογενειακή επιχείρηση, θα τους βοηθήσει να καταλάβουν τα μυστικά της δουλειάς και θα τους δώσει το εισιτήριο για να την επεκτείνουν και να την αναπτύξουν. Ακόμα και το «μπαϊράκι» του μεσαίου γιου της οικογένειας, του Κώστα,που ξεκίνησε να σπουδάζει Ιατρική στη Σερβία, δεν διήρκεσε παραπάνω από δύο χρόνια. Πολύ σύντομα επέστρεψε και εκείνος στο «μαντρί».
Η δεκαετία το 90 ξεκινάει με πολύ καλύτερη δυναμική από εκείνη του 80 , η Λουξ αυξάνει συνέχεια τις πωλήσεις της και κάθε έτος καταγράφει υψηλότερο τζίρο!η Coca-Cola λόγω του μεγέθους της αλλά και της εμπορικής πρακτικής της κατόρθωσε να πετύχει μια προνομιακή σχέση με το δίκτυο των πρατηρίων, η Λουξ αναζήτησε σχέση με ένα παράλληλο χονδρεμπορικό κύκλωμα, αυτό των ζαχαρωδών ειδών.Οι καταγγελίες φυσικά σε όλη τη δεκαετία του 1990 είναι συνεχείς. Και το 1999 η καταγγελία στην Επιτροπή Ανταγωνισμού από εταιρείες αλλά και από τον ίδιο τον Σύνδεσμο οδηγεί σε καταδίκη της 3Ε ΑΕ πλέον, όπως ονομάστηκε η εταιρεία που παράγει και διακινεί την Coca-Cola. Εμπορικές πρακτικές όπως η δίαθεση ψυγείων στους χώρους λιανικής πώλησης με την δέσμευση του έλεγχου των προιόντων που τοποθετούνται σε αυτό και της προβολής τους καταρρέουν.
Το 1996 η επιχείρηση είχε κύκλο εργασιών 1,8 εκατ.ευρώ. Το 1997 η εταιρεία αλλάζει νομική μορφή και γίνεται Ανώνυμος Βιομηχανική Εμπορική Εταιρεία.Τα τρία αδέλφια θα μοιραστούν ισότιμα τα κομμάτια της, λαμβάνοντας ο καθένας τους από 33,3% των μετοχών της. Πρόεδρος αναλαμβάνει ο κ. Ιωάννης Μαρλαφέκας, αντιπρόεδρος ο κ. Κωνσταντίνος Μαρλαφέκας και εντεταλμένος σύμβουλος ο κ. Πλάτωνας Μαρλαφέκας- ο κ.Πλάτων Μαρλαφέκας, ασχολείται με το marketing της «Λουξ» και με τη διεθνή ανάπτυξη της επιχείρησης.Ο μεγαλύτερος αδελφόςτου, ο Γιάννης, είναι ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος (υπεύθυνος για τα οικονομικά και την παραγωγή), ενώ ο Κώστας έχει επιφορτιστεί με τις πωλήσεις - Παράλληλα το διάστημα 1997-1998 η εταιρεία επενδύει περισσότερα από 3.000.000 ευρώ ενισχύοντας τη θέση της στην αγορά.Θα ξεκινήσουν δειλά και οι εξαγωγές. Η εταιρεία συμμετέχει σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις τροφίμων και ποτών Και οι επενδύσεις που συνεχίζει το διάστημα 1999-2002 απέφεραν πωλήσεις που πλησίασαν τα 5.600.000 ευρώ το 2002.Το 2003 νέες υψηλών προδιαγραφών συσκευασίες για P.E.T. πλαστικές φιάλες αντικαθιστούν τις παλιές.Οι φιάλες σχεδιάστηκαν εκ νέου, χρησιμοποιώντας ως μοτίβο την ανάγλυφη επιφάνεια του φλοιού του πορτοκαλιού. Δημιουργήται ακόμα ένα σύγχρονο κέντρο logistics χώρου 3.000 τμ. σε ιδιόκτητη έκταση 10.000 τμ.(2002).Το 2004 είναι η πρώτη εταιρεία που εισάγει στην αγορά ένα παραδοσιακό ρόφημα σε μπουκάλι, τη Βυσσινάδα.Από τον πρώτο κιόλας μήνα της εμφάνισής της γίνεται το 2ο πιο επιτυχημένο αναψυκτικό της σειράς των προϊόντων, μετά την Πορτοκαλάδα.Το 2006 η εταιρεία προχωρεί σε αγορά βιομηχανικού κτιρίου κάλυψης 3.500 τμ. σε έκταση 14.000 τμ. στη περιοχή Παλαιά Κουλούρα Αιγίου, με στόχο τη δημιουργία γραμμών παραγωγής νέων προϊόντων.
Η ΛΟΥΞ ΣΗΜΕΡΑ
Η Λουξ είναι η μεγαλύτερη αμιγώς ελληνική εταιρία στον κλάδο των αναψυκτικών και χυμών, ενώ κατέχει σταθερά την 3η θέση στην αγορά, μετά από τις δυο γνωστές πολυεθνικές εταιρείες.
Σήμερα διαθέτει τρεις ιδιόκτητες υπερσύγχρονες μονάδες, που εκτείνονται σε συνολική έκταση 33.000 τμ, από τα οποία τα 7.800 τμ. είναι στεγασμένοι χώροι. Η πρώτη είναι στην περιοχή Κεφαλόβρυσο όπου γίνεται η παραγωγή των προϊόντων της, η δεύτερη είναι το κέντρο διανομής της που βρίσκεται στην περιοχή Σαραβάλι και η τρίτη μονάδα βρίσκεται στο Αίγιο και αφορά την καθετοποιημένη παραγωγή της συσκευασίας P.E.T.
Ο όμιλος απασχολεί σήμερα 90 άμεσους και έμμεσους εργαζομένους, εκ των οποίων οι 70 βρίσκονται στην περιοχή της Αχαΐας και οι υπόλοιποι 20 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Το εργοστάσιο των Πατρών διαθέτει υπερσύγχρονα μηχανήματα και χρησιμοποιεί τις πλέον προηγμένες μεθόδους ποιοτικού ελέγχου, υγιεινής και σύγχρονης συσκευασίας. Η παραγωγή της Λουξ είναι πιστοποιημένη με ISO 9001:2000 & ISO 22000:2005.
ΠΡΟΒΟΛΗ -ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η ανάπτυξη του δικτύου της, υποστηρίζεται από 300 και πλέον αντιπροσώπους, παρέχοντάς τους όλα τα βοηθητικά μέσα πώλησης, όπως ψυγεία, ράφια καθώς και πλήρες διαφημιστικό υλικό και οι οποίοι καλύπτουν γεωγραφικά το σύνολο της χώρας. Εξαγωγές πραγματοποιούνται στη Γερμανία, Καναδά, USA, Ιταλία, και Κύπρο.
Η Λουξ δραστηριοποιείται πανελλαδικά με ένα ολοκληρωμένο διαφημιστικό πρόγραμμα χρησιμοποιώντας σχεδόν όλα τα μέσα: ραδιόφωνο, τηλεόραση, έντυπα, χορηγίες, διαγωνισμούς, προωθητικές ενέργειες, internet campaigns κ.ά. «Όσοι τη γεύονται…μαγεύονται!» είναι το πρώτο σλόγκαν που χρησιμοποιήθηκε στις τηλεοπτικές της καμπάνιες. Το 2007, ο Έλληνας ποδοσφαιριστής, Νίκος Λυμπερόπουλος πρωταγωνίστησε στην τηλεοπτική της καμπάνια, με σλόγκαν: «Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές… και μάλιστα ελληνικές!». Το νέο τηλεοπτικό σποτ έχει το σλόγκαν: «Λουξάρω Γεύση».
ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Η Λουξ στηρίζει με χορηγικά προγράμματα αθλητικές ενώσεις και σωματεία. Το 2004-2005 η Λουξ έγινε το Επίσημο Αναψυκτικό της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου στηρίζοντας την προσπάθεια της πρωταθλήτριας Ευρώπης, Εθνικής Ανδρών, αλλά και της Εθνικής Ελπίδων. Επίσης, είναι βασικός χορηγός ομάδων σε πολλά και διαφορετικά αθλήματα, αλλά και αθλητικών διοργανώσεων:
- ΕΑΠ ΛΟΥΞ, Α1 Βόλεϊ Ανδρών
- Α.Σ.Ε. ΟΡΜΗ, Α1 Χάντμπολ Γυναικών (Πρωταθλήτρια και Κυπελλούχος Ελλάδας)
- ΕΣΠΕΡΟΣ ΑΟΠΑ - Α1, ΕΣΚΑ-Η Μπάσκετ Ανδρών
- Α.Σ. ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ - Α2 Εθνική Μπάσκετ Ανδρών
- ΜΟΝΤΕΛΟΔΡΟΜΙΟ – Πίστα Μοντελισμού
- ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΩΦΩΝ – ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΝΔ ΕΛΛΑΔΟΣ
- ALL STAR GAME BASKET ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2008
- A1 ΕΘΝΙΚΗ ΒΟΛΕΥ ΑΝΔΡΩΝ 2008-2009 και 2009-2010
- PICK PATRAS 2009
- FORMULA GLORIA
- FORMULA BMW - Γιώργος Κατσίνης
Τέχνες και Πολιτισμός
Η Λουξ είναι υποστηρικτής των σημαντικών πολιτιστικών γεγονότων της Πάτρας. Ήταν μεγάλος χορηγός των εκδηλώσεων Πάτρα - Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης 2006, και του Πατρινού Καρναβαλιού 2010, ενώ τα τελευταία χρόνια στηρίζει την προσπάθεια του Θεάτρου Σκιών Κώστα Μακρή καθώς και του Μουσείου Καραγκιόζη στην Πάτρα.
Μουσικές συναυλίες
Η Λουξ χορηγεί σημαντικές μουσικές διοργανώσεις, όπως αυτές των Stranglers το 2009 και των James το 2010 που πραγματοποιήθηκαν στην Πάτρα. Επίσης το 2009, ήταν ο μεγάλος χορηγός του summer tour του Μιχάλη Χατζηγιάννη σε όλη την Ελλάδα. Υποστηρίζει δε πολλές μουσικές δραστηριότητες, τοπικής και πανελλαδικής εμβέλειας.
Ενέργειες Κοινωνικής ευθύνης
Η Λουξ, στα πλαίσια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, έχει εντάξει στις δραστηριότητές της μια σειρά ενεργειών και προγραμμάτων απέναντι σε θέματα όπως η προστασία του περιβάλλοντος, η υποστήριξη και ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας. Το 2007, με αφορμή τις καταστροφικές πυρκαγιές που έπληξαν πολλές περιοχές της χώρας, η Λουξ διέθεσε 10 λεπτά από την αξία κάθε φιάλης αναψυκτικού 1,5 lt στα παιδιά των πυρόπληκτων χωριών του νομού Ηλείας, με τη μορφή υποδομών. Στο δημοτικό διαμέρισμα Λειβαδακίου του Δήμου Αλιφείρας, ανέλαβε τη μελέτη και την κατασκευή μιας τρίτης σχολικής αίθουσας, αντικαθιστώντας την λυόμενη κατασκευή. Παράλληλα ανέλαβε την κατασκευή ενός γηπέδου μπάσκετ και τον εξοπλισμό του υπαίθριου χώρου άθλησης που βρίσκεται στο Γυμνάσιο της Φιγαλείας. Η Λουξ έχει συμμετάσχει με την προσφορά προϊόντος σε εκδηλώσεις διαφόρων ιδρυμάτων:
- Ίδρυμα "Στέγη της Αγάπης" για Χριστουγεννιάτικο bazaar
- Δήμος Αθηναίων για Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση για την τρίτη ηλικία και άστεγους
- Δήμοι Πατρέων, Μεσσάτιδος, Μόβρης, Παραλίας για τις εορτές και τα προγράμματα του Κοινωνικού Τομέα
- Άσυλο Ανίατων, Δανιηλίδα
- Χαμόγελο του παιδιού
- Σύλλογος προστασίας ατόμων με ψυχικές ασθένειες
- ΟΚΑΝΑ,Γέφυρα
ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ
Τα αναψυκτικά Λουξ κυκλοφορούν σε 8 διαφορετικές γεύσεις - πορτοκάλι, λεμόνι, βύσσινο, mix, Κόλα , γκαζόζα, σόδα και τόνικ. Βασικό συστατικό τους είναι το νερό Κεφαλόβρυσου. Από το 2008 κυκλοφορούν και χυμοί Λουξ σε 4 γεύσεις: πορτοκάλι, ροδάκινο, μήλο-πορτοκάλι-καρότο και extra-9.
Από το 2009, η Λουξ Μαρλαφέκας μπαίνει δυναμικά στο χώρο του έτοιμου καφέ, εγκαινιάζοντας τη συνεργασία της με την εταιρεία P.C. Splash Water Ltd.
Η Splash Water, λανσάρισε στην Κυπριακή αγορά τον έτοιμο καφέ Pokka το 1991. Από τότε και μέχρι σήμερα κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη θέση, με μερίδιο πάνω από 60% της συνολικής αγοράς έτοιμου καφέ στην Κύπρο.
Η Λουξ, με τη συνεργασία αυτή, επεκτείνει το portfolio των προϊόντων της, στην αγορά του έτοιμου καφέ, παραμένοντας πιστή στις αρχές της ποιότητας που διακρίνουν τα προϊόντα που παράγει και διακινεί.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΣΧΕΤΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ:
http://www.loux.gr/
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=3&artid=185450&dt=09/12/2007
http://www.protothema.gr/economy/article/?aid=10414
http://louxblog.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου